I. Termeni si conditii
II. Informare - prelucrarea datelor cu caracter personal

I. TERMENI ȘI CONDIȚII

Prezentele Termene si Conditii stabilesc regulile de prestare a Serviciilor precum si regulile privind incheierea Contractelor de Asigurare prin intermediul Aplicatiei Reasig.

 

Presterea Serviciilor

1.1 Serviciile sunt prestate de societatea REASIGAPP S.R.L. in calitate de asistent in brokeraj al TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. denumita in continuare ” Transilvania Broker de Asigurare “, care este companie de brokeraj si detine toate autorizatiile necesare desfasurarii acestei activitati.

1.2 Transilvania Broker de Asigurare este inregistrata de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sub numarul RBK-374/17.11.2006.

1.3 Datele de identificare Transilvania Broker de Asigurare S.A.:


Transilvania Broker de Asigurare S.A.

sediu social: Bistrița, Calea Moldovei 13, Bistrița-Năsăud, 420096
inregistrata la registrul comertului cu numarul J06/674/2006

CUI19044296
telefon: 
+40 263 235 900

 

Definitii

Calcul – calcularea valorii ofertelor de asigurare in baza datelor oferite de Cumparator/Client/Utilizator;

Site – domeniul www.reasig.ro si subdomeniile acestuia;

Aplicatie – aplicatia Reasig disponibila pe IOS și Android;

Servicii – intermediere in asigurari prin intermediul Site-ului sau a Aplicatiei;

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre REASIGAPP S.R.L. si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Aplicatiei intentia sa de a achizitiona Servicii din Aplicatie.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Aplicatie si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre REASIGAPP S.R.L. (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre REASIGAPP S.R.L. si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata in Aplicatie, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Aplicatiei din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Aplicatie formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Aplicatie (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Continut

• toate informatiile din Aplicatie care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;

• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre REASIGAPP S.R.L.  prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al REASIGAPP S.R.L., Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Asiguratul – persoana, fizica sau juridica a carei sanatate sau bunuri sunt protejate in baza Contractului de Asigurare;

Asigurator – Persoana juridica romana autorizata in conditiile Legii 32/2000 sa exercite activitati de asigurare, sucursala sau filiala unui asigurator dintr-un stat tert, precum si sucursala unei societati de asigurare sau a unei societati mutuale dintr-un stat membru al UE, care a primit o autorizatie de la autoritatea competenta a statului membru de origine.

Contractul de Asigurare – contractul in baza caruia Asiguratorul se obliga sa indeplineasca serviciile stabilite in cazul aparitiei evenimentului prevazut in Contractul de Asigurare, iar Asiguratul de obliga sa plateasca prima;

 

Regulile de prestare a Serviciilor

In cadrul Aplicatiei, REASIGAPP S.R.L. si TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.  presteaza servicii constand in intermedierea incheierii Contractelor de Asigurare.

 

Activitati legate de incheierea Contractului de Asigurare

4.1 Contractul de Asigurare se incheie in baza:

·      prezentelor Termene si Conditii;

·      cererii de oferta a Utilizatorului/Cumparatorului/Clientului;

·      ofertelor afisate Utilizatorului/Cumparatorului/Clientului;

·      comenzii transmise de catre Utilizator/Cumparator/Client catre Reasig.

4.2 Utilizatorul/Cumparatorul, prin acceptarea prezentelor “Termene si Conditii, imputerniceste pe Transilvania Broker de Asigurare S.A. sa il reprezinte in relatia cu Asiguratorul, respectiv sa solicite oferte de asigurare si sa solicite emiterea politelor de asigurare.

4.3 Utilizatorul/Cumparatorul/Clientul va completa in Aplicatie formularul in baza caruia solicita lui Transilvania Broker de Asigurare oferta reprezentand cuantumul primei de asigurare aferenta ofertelor Asiguratorilor. In baza informatiilor oferite de Utilizator/Cumparator/Client, sistemul efectueaza calculul primelor de asigurare de la Asiguratorii cu care Transilvania Broker de Asigurare are incheiate contracte de mandat si care ofera serviciu de webservice pentru produsul solicitat de Utilizator/Cumparator/Client.

4.4 La plasarea Comenzii Utilizatorul/Cumparatorul declara:

·      cunoasterea si acceptarea prezentelor Termene si Conditii;

·      ca datele completate sunt corecte si conforme cu realitatea;

·      ca isi da acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal in scopul afisarii ofertelor solicitate.

Orice declaratie falsa duce la anularea politei de asigurare de catre Asigurator. Utilizatorul/Cumparatorul fiind pe deplin raspunzator de toate daunele generate prin aceasta;

4.5 Sistemul informatic Transilvania Broker de Asigurare analizeaza cererea de oferta a Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului si pregateste automat oferta de asigurare, ce include date despre Contractul de Asigurare precum si informatii privind valoarea si modalitatea de plata a primei de asigurare.

4.6 Transilvania Broker de Asigurare, salveaza pe dispozitivul utilizatorului politele salvate.

4.7 Incheierea Contractului de Asigurare are loc la data acceptarii ofertei prin efectuarea platii online cu cardul bancar in Aplicatie, asa cum este mentionat in Termene si Conditii.

In cazul sumelor neincasate aferente politelor de asigurare ca urmare a modificarilor de tarif, TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. se poate indrepta impotriva Utilizatorului/Cumparatorului care a lansat respectiva Comanda pentru recuperarea sumelor platite catre Asigurator.

4.8 Contractul de Asigurare, poate fi incheiat de Utilizator/Cumparator doar dupa acceptarea si bifarea elementelor indicate in fiecare ecran in parte.

4.9 Costuri legate de incheierea Contractului de Asigurare

Utilizatorul/Cumparatorul nu va suporta costuri suplimentare legate de incheierea Contractului de Asigurare, in afara de prima de asigurare, care se plateste in lei, doar eventuala diferenta de prima rezultata ca urmare a corectarii politei cu date corecte.

 

Polita aferenta asigurarii RCA se elibereaza doar in format electronic. Polita va fi transmisa Utilizatorului/Cumparatorului la adresa de e-mail inscrisa la crearea contului in Aplicatie sau pusa la dispozitie direct in contul din Aplicatie.

4.10 Modalitatea de plataPreturile Serviciilor afisate in cadrul Aplicatiei nu includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

REASIGAPP S.R.L. va afisa in format electronic catre Cumparator ofertele furnizorilor. Cumparatorul va comanda oferta dorita si o va achita prin intermediul procesatorului de plati online partener, documentul de incasare urmand sa fie eliberat de catre procesatorul de plati online.

4.11 Livrarea Contractului de AsigurareDupa incheierea Contractului de Asigurare, REASIGAPP SRL ofera accesul electronic prin aplicatia REASIG la polita de asigurare si TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE SA trimite pe email polita de asigurare.

 

Dreptul la retragere al Cumparatorului din Contractul de Asigurare

5.1 Conditiile si obligatiile partilor in cazul incheierii contractelor la distanta sunt reglementate de Norma nr. 19 / 2018 publicata de ASF in Monitorul Oficial nr. 1089/2018. Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul incheiat la distanta, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la incheierea Contractului de Asigurare/ primirea politei de asigurare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Dreptul de denuntare unilaterala nu se aplica in cazul asigurarilor de viata si a asigurarilor de raspundere civilia auto obligatorie RCA.

In conformitate cu Conditiile generale de asigurare, dreptul de denuntare unilaterala nu se aplica in cazul asigurarilor de calatorie odata ce acestea au intrat in vigoare.

Reclamatiile

6.1 Daca datele inscrise pe polita de asigurare nu corespund cu cele furnizate de cumparator in formularul de comanda sau inscrise in certificatul de inmatriculare/carte de identitate/acte proprietate, Cumparatorul este obligat sa ne anunte, in cel mai scurt timp pe email, la contact@reasig.ro, pentru a remedia situatia. Eventualele erori materiale inscrise in polita de asigurare vor fi corectate prin emiterea de catre asigurator de acte aditionale/suplimente de asigurare la polita emisa.

6.2 Reclamatiile referitoare la functionarea Aplicatiei-ului pot fi transmise in scris la adresa TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., Bistrița, Calea Moldovei 13, Bistrița-Năsăud, 420096 sau la adresa de e-mail office@transilvaniabroker.ro.

Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

6.3 Reclamatia depusa corespunzator trebuie sa contina cel putin urmatoarele date: informatii privind Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul, prenumele si numele acestuia, adresa de e-mail, adresa de corespondenta precum si o scurta descriere a situatiei reclamate.

 

Securitatea datelor

7.1 Prin utilizarea aplicatiei Reasig, REASIGAPP SRL poate inregistra doar informatii sau date personale oferite in mod voluntar. Prin “date personale” se denumesc datele unice individuale, referitoare la nume, adresa, cod numeric personal sau numar de telefon.

7.2 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestei aplicatii, oferi companiei REASIGAPP SRL acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Este, de asemenea, de acord ca REASIGAPP SRL sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ai trimis. REASIGAPP SRL nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

7.3 Conform conditiilor legale privind protectia datelor cu caracter personal, nu vom dezvalui fara autorizare nici o informatie referitoare la clientii nostri. Pe baza consimtamantului expres si neechivoc si numai in limitele legislatiei in vigoare, in scopul de a raspunde solicitarilor tale prin oferirea de noi produse/servicii, este posibil sa oferim astfel de informatii catre terti (ex.: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre).

7.4 REASIGAPP SRL si TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE SA au dezvoltat masuri administrative, fizice si tehnice pentru protejarea informatiilor stocate in aplicatie.

7.5 Pentru protejarea informatiilor personale, REASIGAPP SRL utilizeaza tehnologii de encriptare pentru anumite tipuri de transmisii coordonate prin aceasta aplicatie. Chiar daca oferim aceste tehnologii alaturi de alte masuri de protectie a informatiilor confidentiale si asiguram securitatea corespunzatoare, nu garantam ca informatiile transmise prin Internet sunt securizate, sau ca aceste transmisii nu vor fi intarziate, intrerupte, interceptate sau nu vor prezenta erori, din motive care nu tin de REASIGAPP SRL.

 

Modificari

8.1 Prezentele Termene si Conditii sunt in vigoare din data de 21.05.2021.

8.2 REASIGAPP S.R.L. are dreptul la modificarea unilaterala a prevederilor din prezentilor Termeni si Conditii fara o notificare prealabila.

Termenii si Conditiile Aplicatiei pot fi modificati oricand de catre S.C. REASIGAPP S.R.L., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site.

Prin continuare declar pe propria raspundere ca sunt persoana fizica si am in proprietate acest autovehicul sau sunt reprezentat legal / imputernicit de catre persona juridica care este propietar al autovehiculului.

 

II. INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Acest formular este întocmit în baza Regulamentului UE 2016/679 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și are ca scop informarea dumneavoastră cu privire la scopurile prelucrării, temeiul juridicși durata prelucrării, drepturile pe care le aveți în legătură cu prelucrarea unor astfel de date.

 

Prelucrarea Datelor dvs. cu caracter personal se va face de către Transilvania Broker de Asigurare S.A., denumită Societatea, persoană juridică română, cu sediul social în Bistrița, Calea Moldovei 13, 420096, Bistrița-Năsăud, telefon +40263235900, e-mail: office@transilvaniabroker.ro, înregistrată la ONRC sub nr.  J06/674/2006, CUI 19044296, cod RBK 374/2006, în calitate de operator asociat împreună cu Societățile de Asigurare cu care avem încheiat acord de asociere privind prelucrarea datelor cu caracter personal (denumiți colectiv „Operatori”).

 

Esența acordului de asociere o reprezintă colaborarea dintre Operatori în vederea oferirii de servicii de asigurare/reasigurare (emiterii de oferte de asigurare, emitere și administrare polițe) conform scopurilor (i), (ii) și (v) detaliate mai jos.

 

Operatorii vor prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal constând în, dar fără a se limita la:

– Date Personale de identificare ale asiguratului, date privind contractantul și/sau beneficiarii poliței, plătitorul poliței: Nume, Prenume, Adresa, CNP, Cetățenia, Datele de contact (numărul de telefon și adresa de e-mail precizate de către persoana vizată), starea civilă, seria și numărul cărții de identitate, pașaportului și/sau permisului de conducere, semnătura olografă sau electronică extinsă, date biometrice;

– Date privind obiectul asigurării: informațiile privind bunurile sau persoanele asigurabile sau istoricul de daune, după caz, funcția/ocupația, hobby-uri, informațiile incluse în documentele care atestă dreptul de proprietate asupra bunului pentru care se solicită ofertă de asigurare și în alte documente puse la dispoziție de către Persoana Vizată pentru evaluarea riscului;

– Date financiare: informații legate de contul bancar, venituri, facilități fiscale sau beneficii sociale, obligații fiscale, venituri din alte surse;

– Date cu caracter personal privind sănătatea: date privind sănătatea (date privind starea de sănătate fizică și psihică sau afecțiunile medicale declarate în chestionarele medicale și care rezultă din analizele medicale efectuate la încheierea unui contract de asigurare, datele medicale colectate de la furnizorii de servicii medicale pentru decontarea serviciilor accesate de către asigurat, precum și cele colectate în procesul de despăgubire în cazul unui eveniment asigurat);

– Informații cu privire la locația, imaginea și înregistrările audio-video ale persoanelor fizice (înregistrările video captate de camerele de supraveghere instalate la sediile Operatorilor, înregistrările audio ale convorbirilor telefonice din call-center, adresa IP captată la utilizarea website-urilor și aplicațiile Operatorilor).

 

Scopurile pentru care prelucrăm datele personale sunt:

(i) “Scop ofertare/emitere contract asigurări” (cotații, managementul riscului, ofertare, emitere polițe);

(ii) “Scop administrare polițe de asigurare, asistență la daune și consultanță (informare scadențe și expirări, oferte reînnoire, asistență la instrumentarea și soluționarea daunelor, exercitarea dreptului de regres, acțiuni de recuperare a creanțelor, etc);

(iii) “Scop Comunicări Comerciale” – transmiterea de comunicări comerciale cu privire la ofertele, promoțiile, produsele și serviciile oferite de către Societate.

(iv) “Asigurarea măsurilor de securitate necesară (supraveghere audio-video)”;

(v) “Îndeplinirea unor obligații legale și cerințe ASF sau ale altor autorități”.

 

Temeiul juridic al colectării și prelucrării datelor cu caracter personal îl poate reprezenta, după caz:

– Contractul de asigurare/polița de asigurare la care persoana vizată este parte sau cererea expresă a persoanei vizate pentru a  obține o ofertă de asigurare prin intermediul Societății sau/și emiterea  poliței de asigurare de către Operatori;

– Îndeplinirea obligațiilor legale de către Societate;

– Îndeplinirea intereselor legitime ale Societății și Operatorilor asociați în contextul desfășurării obiectului de activitate;

– Consimțământul  persoanei  vizate pentru marketing și/sau pentru prelucrarea unor date sensibile și/sau profiling.

 

Datele cu caracter personal pot fi transferate, în funcție de tipurile de asigurări pe care le vom intermedia pentru Dvs. către: autorități de stat, PAID (în cazul asigurării obligatorii a locuinței), furnizori implicați în mod direct/indirect în procesul de ofertare, emitere, administrarea polițelor de asigurare și oferirea asistenței la daune (societăți de asigurare-reasigurare din România sau din Uniunea Europeana precum și alte companii din grupul din care acestea fac parte, societăți de prestări servicii în cazul unor eventuale daune, societăți de arhivare, furnizori de servicii IT și de call-center, firme de curierat, cabinete de avocatură, unități reparatoare, clinici, etc).

 

Datele vor fi stocate/arhivate de către Societate timp de 10 ani de la data emiterii ofertei / poliței de asigurare / deschiderii dosarului de daună, sau până la retragerea consimțământului persoanei vizate, în cazul datelor cu caracter personal care privesc starea de sănătate.

 

Vă informăm ca aveți, cumulat, următoarele drepturi cu privire la Date în relația dintre dumneavoastră și „Operatori”: Drept de acces, Drept la rectificare, Dreptul laștergerea datelor (“Dreptul de a fi uitat”), Dreptul de a retrage consimțământul, Dreptul la portabilitatea datelor, Dreptul la restricționarea prelucrării, Dreptul de a vă opune prelucrării, Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor Dvs, inclusiv crearea de profiluri care produc efecte juridice sau care va afectează semnificativ, Dreptul de a depune o plângere la Societate, la operatorii asociați sau la ANSPDCP, Dreptul de a va adresa în justiție.

 

Important: În cazul în care, în vederea încheierii unui contract de asigurare prin aplicația Reasig, ne transmiteți și datele cu caracter personal ale altei persoane, aveți obligația de a comunica prezenta informare persoanei respective și să obțineți acordul acesteia în cazurile aplicate, în termen de maxim 1 lună de la data furnizării datelor cu caracter personal. În cazul în care datele cu caracter personal comunicate sunt ale unui minor, părintele sau tutorele va fi cel informat.

Pentru exercitarea drepturilor enumerate mai sus și detalii, puteți contacta Societatea prin intermediul următoarelor modalități: (i) depunerea unei cereri scrise datate și semnate în orice sediu sau punct de lucru, (ii) la adresa de e-mail: dataprotection@transilvaniabroker.ro sau (iii) prin poștă la adresa poștală de la sediul societății menționate mai sus.